Sök:




Beställning
Din beställning är genomförd när du fått en orderbekräftelse från oss. Om det är några problem med att beställa är du välkommen kontakta oss via e-post info@barnofritid.se
 
Leveranstid
Vi strävar alltid efter snabbast möjliga leverans. Vid kortbetalning och betalning med postförskott skickas varorna normalt senast dagen efter beställningsdagen. Vid förskottsbetalning skickas varorna senast dagen efter betalningen är registrerad på vårt Bankgiro. Om en vara skulle vara slut eller försenad meddelar vi er via e-post.
 
Fraktkostnad
Fri frakt för beställningar över 1000kr inom Sverige. För större, skrymmande leveranser och för beställningar utanför Sverige, vänligen kontakta oss för information om leveranskostnader.
 
Priser
Priserna på varorna anges i svenska kronor och inkluderar moms. Vi förbehåller oss rätten att ändra priserna på webbplatsen utan föregående avisering. Priset som gäller är det som står angivet på webbplatsen den dag som kunden gör sin beställning.
 
Garanti
Vi lämnar ett års garanti på alla produkter.
 
Betalning
Kortbetalning med Visa eller MasterCard
Varorna skickas normalt dagen efter beställningsdagen.

Delbetalning
Du har via vårt avtal med Klarna möjlighet att dela upp din betalning alternativt att betala på faktura samt ta del av Klarnas erbjudanden vid köptillfället.
 
Leverans
Dina varor levereras med DHL till närmaste utlämningsställe eller direkt hem till dörren.
 
SMS-avisering
Om du vill kan du få SMS-avisering när dina varor finns att hämta på utlämningsstället. Ange då ditt mobilnummer när du beställer i webbutiken. Då får du ett SMS så fort paketet finns att hämta, vilket innebär att du slipper vänta på en avi från posten som oftast kommer i brevlådan dagen efter att paketet levererats till utlämningsstället.
 
Delleveranser
Vi strävar alltid efter att leverera alla beställda produkter tillsammans. Skulle någon vara kräva längre leveranstid än vanligt gör vi en delleverans så att inte alla varor drabbas av en varas försening. Vi betalar då självklart den extra fraktavgiften.
 
Ej uthämtat paket
Vid outlöst paket förbehåller vi oss rätten att debitera kunden 200 kr oavsett köpesumma, för att täcka våra administrativa kostnader, frakt och returfrakt.
 
Reklamationer
Skulle varan vara skadad eller på något annat sätt defekt eller om du fått fel vara eller fel antal så ber vi dig att kontakta oss omedelbart på info@salica.se så att vi kan rätta till felet. Uppge ditt namn och kontaktinformation samt vilken vara det gäller. Vi skickar självklart en ny vara helt utan kostnad för dig. Varor som återsändes mot postforskott eller efterkrav utlöses ej av oss. Vid reklamation eller vid eventuella tvister följer vi Allmänna Reklamationsnämndens beslut.
 
Öppet köp
Du har full rätt att byta din vara mot en annan produkt eller ångra ditt köp inom trettio dagar. Kontakta oss först via info@barnofritid.se innan du returnerar ditt paket för information om hur du ska gå till väga. Önskar du returnera en vara står du själv för returfrakten samt den fraktkostnaden vi haft för att skicka varan till dig. Vi kräver att varan ska vara oanvänd och returneras i originalförpackning med eventuella originalhandlingar. Efter att vi mottagit och kontrollerat varan betalar vi tillbaka summan ni betalat för den. Varor som återsänds mot postförskott eller efterkrav utlöses ej av oss.
 
Alla beställningar välkomna
Det finns ingen gräns för minsta orderbelopp. Alla beställningar är välkomna!